laatste dag mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu laatste dag mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

laatste dag mui ne

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

23 Mei 2014 | Vietnam, Mui Ne

Hier alweer een update vanuit mui ne, het is alweer onze laatste dag hier......straks om half 2 in de middag gaan we weer met de open tourbus of te wel de slaapbus, dus relaxed liggen, naar saigon. Het is ongeveer 5uurtjes rijden.

gisteren waren we erg vroeg wakker nadat we zalig hadden geslapen, we hebben een kamer die uitkomt in de tuin dus niet langs de weg waardoor we niet rond 5uur al wakker getoetterd worden.....heerlijk en een prachtige lamer. We zijn gaan ontbijten in t guesthouse waar het eten en ook het ontbijt erg goed is. Een super verse baguette met ham kaas en ei, zalig. Ook de muesli en yoghurt met vers fruit is zalig. Erna zijn we op de scooter gestapt om naar de witte zandduinen te gaan.....na n dik uur rijden nog geen zandduinen, heerlijk op wegen zonder bordjes en weinig vietnamesen die engels spreken.... uiteindelijk zouden we nog 45min in de bloethitte moeten rijden....we zijn maar omgekeerd, dus geen zandduinen maar wel n prachtige omgeving gezien.
nadat we weer bij t guesthouse waren hebben we n broodje gegetwn, spullen gepakt en naar t strand gegaan, sander zou weer gaan lessen. Het was top, lekkere wind, allemaal kites in de lucht en sander was begonnen met de waterstart, het ging vrij goed en de 15 meter kitesurfen is gehaald.....erna nog samen relaxen op t strand en daarna lekker douchen en uit de lonely planet n vietnamese eettent aan t water opgezocht, zaaaalig gegeten zeg!!!! Helemaal verscholen, we zijn er alle dgn gewoon langs gereden maar heerlijk gegeten, zelfs vis vd bbq. Echt genieten zo...

volgende x zitten we dus in saigon, cees en vi halen ons vanavond op en we slapen bij hun. Gezellig.

liefs vanuit n prachtland, san en san xxx