oakhust, in de ochtend - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu oakhust, in de ochtend - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

oakhust, in de ochtend

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

30 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Yosemite Village

30 okt 09.30uur

We hebben net ontbeten in het hotel, sierra sky ranch in oakhurst. We hebben dus op een voormalige ranch geslapen....en heerlijk geslapen ook. Wat n prachtplek hier en wat n lieve mensen.... Iedere morgen moet sander ff leren voor de cursus en ik benut mn tijd om n verslag bij te houden. Fotoos uploaden is wat lastiger maar daar heb ik alle tijd voor als we in fresno zijn....dus nog wat geduld...
Hier ons verslag van gisteren

We hadden heerlijk geslapen in groveland in hotel charlotte, het bleek n voormalig goudzoekers stadje te zijn...erg leuk. Het hotel was ook erg goed. Na n lekker ontbijt op naar yosemite national park....ongeveer n uurtje rijden kwamen we bij ingang noord, en wow wat n mooie omgeving. Allemaal bos, rotsen en heuvels. Prachtig gewoon.
Ff voor de beeldvorming....ik typdit nu met de ranche kat, lees kalf, op schoot, op een grote lerenbank voor de knetterende openhaard en n opkomende zon door de ramen...war n fijn leven hebben we ook.
We gaan weer verder....
Voor wat betreft yosemite park....bekijk gewoon de fotoos maar hoe adembenemend mooi....we hebben veel rondgereden en bij de hotspots lekker gelopen...we hebben echt veel gezien, heel veel. A@s laatste zijn we toch nog naar glacier point te gaan, gezien t tijdstip was t n twijfeltje maar daar aangekomen zijn we superblij, wat n schitterend uitzicht. En daar stonden we in korte broek aan t eind van de dag in de sneeuw. Hoe verzin je t...terwijl t op andere mooie punten bloedheet was die dag...gaaf toch?! Daarvoor waren we nml in yosemite village waar je n schitterend uitzicht hebt op de half dome...we hebben deze dag prachtige dingen gezien. Nadat we bij glacier point waren geweest besloten we onderweg naar oakhurst te gaan waar ons hotel was gelegen. Vrij lastig zoeken in t donker maar rond de klok van 19.00u daar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en kregen we n rondleiding door of over de ranch. Alles...maar dan ook alles in de halloween sfeer wat als t gowd is morgen wordt gevierd, en niet zo zuinig ook. Ze vertelde ons dat t restaurant gesloten was maar op 5min rijden was n heerlijk mexicaans restaurant, en laten we daar nu net trek in hebben....heerlijk eten en n lekkere corona erbij. Daarna terug naar t hotel en zijn we lekker gaan slapen. Nu zijn we nog aan t kijken wat we vandaag gaan doen...laatste dag samen relaxen. Misschien naar 1 vd parken hier...de eigenaar is nu n kaart halen en we hebben hem om tips gevraagd, zulke vriendelijke mensen hier! En zo relaxed.....en ook t kalf op mijn schoot ligt in de slaapstand nu....haha, sander heeft fotoos gemaakt. Heerlijk....
Wordt vervolgd....

Liefs vanuit oakhurst

• 30 Oktober 2012 - 19:18

Sjakkie:

Kan niet wachten op de foto's!! Geniet nog lekker samen! Veel liefs van de van Engelenburgjes! X

• 31 Oktober 2012 - 06:18

Boon:

Goed bezig daar :-)

• 31 Oktober 2012 - 15:46

Sandra Dijkstra:

het is echt fantastisch hier, zo mooi de natuur, had wel langer in yosemite valley willen blijven....maar helaas, sander is hier natuurlijk gewoon om te werken....en dit hebben we gewoon maar ff mee mogen maken!