terug in halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu terug in halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

terug in halong bay

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

11 Mei 2014 | Vietnam, Hạ Long

Goedemorgen, het is nu zondag 20 voor 12 en we hebben weer vvaste land onder de voetjes en zijn net afgezet in hhhalong bay.
We hebben echt eensuper de super de luxe boottrip gehad.. Prachhtig gewoon.onbeschrijvelijk mooi.
Rond 12u gister gingen we aanboord en kregen we een mega luxe hut. We zaten met 6 man aanboord en 6man personeel. Hoe luxe is luxe????? Een welkomstdrankje en uitleg was het volgende en al snel kwam de uitgebreidelunch. Op het dek gesserveerd. We zaten met een ouder zwitsers stel watt totaal geen engels sprak en ee jong engels stel, leuke lui.
We voeren door het prachige karstenlandschap en legden aann op een privve stränd waar wwe door de grot gingen, erg mooi en lekker cool, het was vandaag tochh al zo"n 37gr.....behooooorlijk warm maar goed uit te houden door een heerlijke wind en na de grot zijn we wezzen kajakken.. Met zn 2en in een kajak wat toch best n succes wwas en enige samenwerking buitengewoon goed ging, proef doorstaan dus. Met de 2 engelsen en mr. T onze vietnamese gids hebben we toch nn uurtje rond de karsten gevaren....super en echt adembenemend mooi.
Daarna konnden we nnog een uurtje zwemmen op het privestrand en daarna weer aanboord...lekker relaxen en ondertussen voeren we naar n mooie plek om te slapenn en luxe dineren aan boord.
Daarna slapen en de volgende morgen ontbijten en naar floeating village....erg mooi.....daarna eten en nun terug in de havven en de mini bus brengt ons nu naar hanoi terug......zze wachten op ons dussss.....döxxx

Blijf vooral leuke berichtjes sturen...erg leuk

• 11 Mei 2014 - 12:53

Ton:

Hoi Sandra en Sander,

Zoals belooft ga ik jullie volgen natuurlijk.
    Geweldig om te lezen dat Halong jullie echt super bevallen (-: is , wel een beetje pak van mijn hart.
    Was toch een beetje een aanstichter voor deze trip.
    Ik hoop dat de rest dit zal overtreffen en jullie nog veel mogen geniet en het mooie Viet Nam.

Ton.