strand van hoian - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu strand van hoian - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

strand van hoian

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

17 Mei 2014 | Vietnam, Hoi An

relaxed:-)

Dat was onze dag vandaag, het begint steeds meer op vakantie te lijken......
We hebben heerlijk uitgeslapen, daarna ontspannen ontbeten, echt, de keuze is reuze en er loopt meer personeel dan klanten maar t is uit de kunst,met name de verse yoghurt met muesli en verse vruchtjes waren uit de kunst, en niet te vergeten de onwijs lekkere verse water meloen, daar kunnen we geen genoeg van krijgen en ze bleven ze aanslepen.....:-) na nog wat kopjes thee te hebben genuttigd zijn we begonnen met bewegen, dwz, we hebben onze strandtas ingepakt, gekeken wanneer de shuttlebus van het hotel naar t strand ging en we bleken nog ff tijd te hebben om n tripje voor morgen te kunnen boeken, gelijk maar ff gedaan. Morgen gaan we naar My Son, een ruine stad op n uurtje rijden van hier. Moet heel mooi zijn dus in de ochtend worden we opgehaald en zijn vroeg in de middag weer terug.
Daarna met de shuttle naar t strand, nog geen 10min rijden van t hotel. Een prive strandje van t hotel met allemaal eettentjes erbij onder de wuivende palmbomen.......zalig. Het zeewater was heerlijk en prachtig blauw en t was heerlijk rustig. Eind vd middag weer terug en nog lekker gepoedeld bij het zwembad van het hotel.
Begin van de avond zijn we op aanraden van het boek onder den boeken, de lonely planet, naar een indiaas restaurant gegaan en poehee, dit was me toch lekker......niet normaal en schandalig goedkoop. Sander genoot van de ijskoude biertjes in grote flessen(nog geen 50ct) en ik ben me te buiten gegaan aan de thee met melk, jummie......joh, wat was dit lekker! Nu uitbuiken en optijd slapen, morgen worden we 07.30uur opgehaald en gaat onze laatste dag in hoian in.....

Warme groetjes vanuit vietnam (rond de 40graden nog steeds).