laatste dagje hoi-an - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu laatste dagje hoi-an - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

laatste dagje hoi-an

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

18 Mei 2014 | Vietnam, Hoi An

hier is inmiddels onze laatste dag in hoi-an alweer bijna ten einde......wat gaat de tijd snel!

Vanmorgen zaten we al voor 7u aan het heerlijke ontbijt omdat we om half acht opgehaald zouden worden voor ons tripje naar my son. En aangezien de vietnamezen tot nu toe altijd stipt op tijd er zijn laten wij onze sterke kamt ook maar zien, dus optijd!!!!! We hadden een kleine groep met engels sprekende gids (de titel mag dan iets te hoog gegrepen zijn, want niemamd verstond m haast). En na n uurtje rijden kwamen we aan in de opgegraven cham stad. Bloed en bloed heet maar dat zijn we inmiddels wel gewend hier.....dik 40gr weer zonder wolkje aan de lucht, ongelofelijk. My son was mooi om te zien en helaas is er veel plat gebombardeerd door de amerikanen.....ze zijn flink aan het restaureren door diverse landen waaronder duitsland en italie. Na n kleine 2uur te hebben romdgelopen en foto's te hebben geschoten gingen we de bus weer in en na n uurtje rijden waren we weer bij t hotel. Ff opfrissen en daarna lunchen......en toen zijn we de spulletjes gaan pakken en zijn we neergestreken bij t zwembad van t hotel......heerlijk vertoeven!!!!
Rond half zeven waren we weer bij het indiase restaurant, die was gistr te lekker om nu over te slaan......en ook nu weer rollend naar buiten! Zalig....:-)
Nadat we de leenfietsen van het hotel weer hadden afgegeven, want hier doen we nml alles met de fiets, ideaal, zijn we naar de overkant van de straat gelopen want al dagen rijden of lopen we langs he uithangbord waarop staat......massage door blinden! Dit moesten we n kans geven dus nu hoppa naar binnen, een stuk 10 blinden stonden al te wachten op klanten. Voor 5dollar n uur massage is eigenlijk te schandalig voor woorden, dan maar n dikke fooi geven. En we moesten echt zeggen, wat waren ze goed, de jongen die sander masseerde had helemaal geen ogen en die mij masseerde zag denk met een oog nog iets want voor ze begon "keek" ze nog ff snel op haar mobieltje, dat dan weer wel......maar uit de kunst gemasseerd en alle spierpijn is uit de kuitjes, mocht ook tijd worden!

Hier is het bijna hakf 11 en we gaan slapen, morgen worden we om 6u in de ochtend opgehaald om ons in 3kwartier naar t vliegveld te brengen en dan gaan we onderweg naar nha trang, daar blijven we minimaal 1nachtje, om toch wat rust in t schema te krijgen, daarna weten we t nog niet helemaal maar waarschijnlijk met de bus door naar mui ne en willen we windsurfen o kitesurfen, en zal de mekong delta toer vervallen, keuzes moeten we maken.......

Groetjes vanuit nu nog hoi-an

Xxx san&san

• 18 Mei 2014 - 19:50

Mam:

Doe wel voorzichtig met surven
    het is hier ook zonnig
    hebben bij j en s gegeten
    doe het de laatste dagen maar rustig aan
    groetjes mam xxxxx

• 20 Mei 2014 - 17:22

Bianca:

Sanniessss! Wat een belevenis weer....mooi reisverslag met als afsluiting een massage door blinden...had de masseuse niet een braille telefoon ;-) haha.
    Waarschijnlijk zijn jullie nu in Mui Ne lekker aan het kite of windsurfen..njoy!!!

Greetsss vanaf kkw, jaja San, dat gaat hier gewoon allemaal door. Aan mij de eer om hier 2 dagen alweer te buffelen omdat jij heeeeellllll ver weg bent hahaha