sequoia and kings canyon - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu sequoia and kings canyon - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

sequoia and kings canyon

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

02 November 2012 | Verenigde Staten, Sequoia

Hier dan weer eens een berichtje, het is donderdag 02 nov 16.30 uur. Ik kom net terug op de hotelkamer. Sander is nog druk met de studie ergens in Fresno.

Gisteren een wat mindere dag gehad, tot eind van de middag met migraine op bed gelegen dus reden te meer om vandaag max te genieten.
Wel ben ik gisteren avond alleen met de auto op pad gegaan om wat te gaan eten. Ik had alleen een ontbijtje gehad immers. Uiteindelijk weer bij dezelfde mexicaan terecht gekomen, de dag ervoor was ons ook goed bevallen. Wel vreemd om alleen in een groot restaurant te zitten maar goed, t is niet anders. Na een goede maaltijd weer richting hotel gegaan want voor de rest is hier geen f.u.c.k. te beleven. Gelukkig was Sander ook niet al te laat, hij was met de klas bij de Jappanner geweest en had een hele leuke avond gehad met erg lekker eten. Ze hebben een leuke groep van geloof negen man.

Vanmorgen mocht ik niet mee te ontbijten, omdat men niet van mijn bestaan mag afweten.....best vreemd moet ik zeggen..... Dus ik moest verplicht op de kamer blijven tot sander richting Fresno zou vertrekken. Dus om ongeveer negen uur zat ik aan een ontbijtje. Heb gelijk wat extra ingepakt omdat ik vandaag alleen op pad zou gaan. Het was een grote twijfel of ik wel of niet zou gaan maar mn dappere IK kwam boven drijven op wat aandringen van de lieve mensen op de APP (bedankt voor het zetje over de drempel in de goede richting) en na nog ff op google maps gekeken te hebben besloot ik in de auto te stappen en richting sequoia and kings canyon NP te rijden. Volgens google maps een ritje van 1.50 uur tot de ingang van het NP. Geen idee hoelang ik er de heenweg over gedaan heb maar de terugweg was iets van 1.15u. Viel erg mee dus..... Onderweg het landschap van een lelijke stad naar een mooi landschap met fruitbomen kilometers ver naar een geel heuvelig landschap met bergen en uiteindelijk veel rotsen en prachtige naaldbomen en allerlei bruine kleuren. Prachtig. Aangekomen bij de ingang van het park zal ik dat de helft gesloten was, maakt niet uit, ik was er dus gewoon lekker bekijken wat wel kan. Helaas was t ranger huisje gesloten anders had ik hun om info willen vragen. Een handige kaart, gekregen bij de ingang van het park zou ook wel volstaan hoop ik.... Als eerste de bordjes naar de General Grant Tree gevolgd, er was haast niemand in het park, de eekhoorntjes renden voor mn voeten weg en in de verte hoorde ik iets wat op een varken leek, heel apart. Langs prachtige meters hoge bomen gelopen. Gelukkig aan t einde van de trial kwam ik een vriendelijk stel op leeftijd tegen die een foto van me bij een van de bomen wilde maken, zodat jullie een idee hebben hoe groot de bomen zijn. Echt, bekijk de fotoos maar. Dat zegt genoeg. Ik hoop dat sander morgen nadat hij uit de lessen komt toch nog even mee wil om die kant uit te gaan....Inmiddels komt hij ook de kamer opgelopen en lijkt positief erin te staan nadat hij de fotoos op de camera heeft gezien. Dus wordt vervolgd. Als het goed is is hij om 13.00 uur klaar dus kunnen we nog mooi even die kant uit....Dit moet hij ook gewoon ff zien, zo prachtig.

Ik probeer ook zo wat foto's erop te zetten zodat jullie mee kunnen genieten. Enjoy....

Dan ga ik een bedenken waar ik zal gaan eten (zouden ze iets met boerenkool met hema worst hebben hier in de buurt....ik stem voor!!!) Sander gaat bij de braziliaan eten en moet daarna verplicht te bieren in de sportsbar, avondje films kijken met een chippie ligt in het vooruitzicht...

Gelukkig goed nieuws van mn broertje bij binnenkomst, mams mag zeer waarschijnlijk morgen het ziekenhuis uit. Zou goed nieuws zijn....

Veel plezier met het bekijken van de foto's,

xxx
san

  • 02 November 2012 - 07:55

    Boon:

    Zie je wel...goed gedaan!

  • 02 November 2012 - 10:22

    Paps&Mams:

    Ma mag zoal het is afgesproken met de fysio dat ze in de loop van de avond naar huis.
    Dan heeft ze voldoende en optimale behandeling gehad. Deze lange opname was beter voor het herstel, en ik geloof daar ook wel in. Ikzelf mag niet naar het ziekenhuis om dat ik met behoorlijke koorts in bed lig, vanaf woensdagavond, een fikse griep denk ik.
    veel plezier nog de laatste dagen.

  • 02 November 2012 - 15:35

    Henry:

    Heel goed gedaan Sannie TROTS OP JE !! weer hele leuke en mooie foto's

    weet wat er in mijn mailtje stond he !! koop de crap!!
    in Orland lekker geld uit geven in de Outlet Mall ! Levi Gap Old Navy Thommy Hilfigger Ralhp Lauren banana republick .. KORTOM GENIETEN !!

  • 02 November 2012 - 18:46

    Sandra Dijkstra:

    Ik ben zeker blij dat ik gegaan ben.....vanmiddag misschien nog een keertje heen. Thanks boon!
    En paps, goed uitzieken en ik lees jullie mailtjes wel...
    En morgen.....morgen ga ik compleet los in Orlando....hehehe! Eindelijk... gelezen dat er 23 kilo de koffer in mag, en geloof me, dat gaat lukken.....er is een DOEL!

  • 03 November 2012 - 17:03

    3 Nov Mam:

    was om 15,oo weer thuis 2 nov dus
    dok en fys zijn tevreden en ik ook
    thuis verder met fys
    wat er mis ging hoor je tuis wel
    ik wist wel dat je een stoere meid bent
    geniet van jullie laatste dagen
    groetjes en
    denk er om je ziet de bodem van je portemonee eerder dan je denkt
    xxxxxmam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sandra

Actief sinds 04 Mei 2012
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 39460

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Rondreis Vietnam

28 Mei 2013 - 05 Juni 2013

surfen in Brazilie

26 Oktober 2012 - 06 November 2012

amerika

15 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Zuid-Thailand

Landen bezocht: