laaste dag voor vertrek - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu laaste dag voor vertrek - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

laaste dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg sandra

27 Mei 2013 | Brazilië, Tibau do Sul

Het is dan bijna zover, morgen ochtend 09.55 uur gaan we vanaf schiphol richting Natal.
Nog leuk te vermelden is dat er 2 reisgenootjes met ons meegaan. Moon en Juul. Dus deze keer gaan we met zn 4en.
We zitten 11 uur in het vliegtuig omdat we een tankstop op Kaapverdie hebben en hopen rond de klok van 17.00 uur in Brazilie aan te komen.
Het is nog een uurtje rijden naar onze bestemming, Tibau do Sul.
Kunnen we gelijk aanschuiven voor het avondeten.
Uiteraard gaat de Tablet weer mee en kunnen we jullie op de hoogte houden van onze avonturen in Brazilie.
De koffers zijn al gepakt, de rugzakken zitten al vol met vermaakspullen en eetwerk dus we zijn er helemaal klaar voor.
Ook thuis is alles in orde en kan de oppas in een schoon en fris huisje....want gelukkig wilde Sander zn broertje Martijn zolang op de katten en ons paleisje passen, samen met zijn ouders. En uiteraard gaat diesel vanavond weer naar Jimmy, Karin en Jardell. Dat zal weer feest voor diesel zijn.....

Wij zijn er klaar voor.... en als jullie het leuk vinden onze verslagen en fotoos te lezen en bekijken, laat je emailadres achter op de site en jullie krijgen de updates door.

groetjes,
san en san