dag 4 in brasil - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu dag 4 in brasil - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

dag 4 in brasil

Blijf op de hoogte en volg sandra

31 Mei 2013 | Brazilië, Tibau do Sul

Hier alweer n verslagje van dag 4....

In de ochtend weer n relaxed ontbijtje gehad met zn 4en en daarna de tassen gepakt en omgekleed voor voor een dagje strand..... wow wat prachtig zeg.....ik denk dat de fotoos genoeg zeggen!
Het is niet ver vanaf het complex alleen moet je heeeeeel steil naar beneden! Als je op t stand loopt en je kijkt richting binnenland kijk je tegen hele steile hellingen aan. Aan de ene kant mega groen en de andere kant zandduinen. Prachtig met die blauwe zee en mega golven waar sander geen genoeg van kan krijgen.....we hebben alleen nog surfschooltjes gezien dus mogelijk dat we n lesje meepikken.
Tot eind vd middag lekker op t strand gelegen en daarna douchen en met t plaatselijke busje richting pipa.....het volgende dorpje wat ff groter is als tibau do sul. Echt n hippie dorpje.....geweldig! Lekker gegeten en daarna bij de ijssalon n meeeega ijsje gehaald en n bak koffie voor de liefhebbers. Daarna de taxi terug en naast ons complex hebben we n leuk tentje zitten waar je super lekkere sapjes kan halen en alles laidback daar.....hippie style. Ontspannen in de tuin zitten daar tussen t groen en de meest uiteenlopende vage natural sapjes drinken......san zn skoll biertje, moon de relaxed sap, juul n energie papje met acai bessen.....schijn je n oppepper van te krijgen, alsof ie die nodig heeft..... en ik n acai sapje.....zooookw lekker dus we hebben n deal om iedere dag n ander sapje te proberen. Daarna hebben we eindelijk na 3dgn zeuren de sleutel van t huisje naast juultje en moon gekregen. En gelijk maar ff geborrelt op t terrasje.....met temp van rond de 25gr in de avond.....not bad!

En nu dus t ontbijtje op en gaan we weer naar t strand ......

Daaaaaaag ....

San en san

• 31 Mei 2013 - 21:37

Marlene Hislop:

Dag allemaal.Ik ben de zus van Julien.Heel veel plezier en geniet van het weer.Fijne vakantie en kusjes.JUUL,MOON,SAN enSAN.doeiiiiiiiiiiiiiiiii