dag 5 brasil - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu dag 5 brasil - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

dag 5 brasil

Blijf op de hoogte en volg sandra

01 Juni 2013 | Brazilië, Tibau do Sul

Hallo thuisblijvers, hier zijn we weer vanaf de ontbijttafel.
Vandaag moeten we opschieten want we gaan op excursie......the best of the northeast.
Wat dat inhoud hiren jullie morgen.

Gisteren ontspannen ontbeten en daarna omgekleed en de bus naar praia do amor genomen....of te wel love beach. Een prachtig zandstrand waar erg veel aan golfsurfen wordt gedaan. Heel mooi! Heerlijk gezeten en gelegen....lekkere ijskoude kokosnoten gedronken en de mannen skoll!!! Eind vd middag over t strand gelopen richting pipa, love beach ligt iets verder als pipa....en in pipa van t strand af gegaan en bij n plaatselijk tentje allemaal aan de sap van de welbekende acaibes. Vol energie nog n pizzaatje met zn 4en gegeten en daarna de bus richting tibau genomen en lekker onder de douche geweest om vervolgens om kwart voor 7 in de lobby de hostess vicky te ontvangen om onze trip van vandaag vast te leggen....
Ook nog super tips gekregen voor goed te een dus ......
In t dorp ontspannend gegeten en nu opschieten.....we worden zo opgehaald.....

Greetzzzz san en san

• 01 Juni 2013 - 22:32

Maudy:

heey!
    fijn om te horen dat jullie t leuk hebben. ik heb wat foto's gekregen via de app van me moeder, ziet er erg leuk uit allemaal. veel plezier verder!
    xx Maudy (dochter van Monique)

• 01 Juni 2013 - 22:36

Bianca:

Hello Sunshines!!!
    Leuk San, om je reisverslag te lezen :-) jullie vermaken je allemaal haha. Geniet ervan en groetjes aan de rest!