mai chau - Reisverslag uit Mai Cầu, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu mai chau - Reisverslag uit Mai Cầu, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

mai chau

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

13 Mei 2014 | Vietnam, Mai Cầu

Hallo thuisblijvers,

Het is hier nu bijna 14.00u en we wachten op de minius die ons terugbengt naar hanoi. We worden afgezet bij het hotel waar we ggisteren vandaan gingen en kunnen de bagage daar laten en wat gaan eten en douchen en om 2300u pakken we de trein naar hue, onze volgende bestemming.

Nu over mai chau.

Wat een mooie plek op aarde. Nadat we gister werden opgehald en we de anndere mensen hadden opggehaald gingen we onderweg voor n 4u durende trip maar zoooooo waard. We waren met 13 anderenn en hadden en erg leuke groep met n gezin uit australie met n pittig dochtertje van 6 en wat mensen uit singapore. Allemaal wat oudere mensen maar erg aardig en genoeg te bepraten......
Bij aankomst kregen we n upgrade en n rivervieuw bungalow. Prachtig., heerlijk gelunched en Nadat we n dikke regenbui hadden ggehad vvan n uur gingen we fietsen door de omgeving, zo mooi!!!!!! Toen we weer teruug kwamen konden we weer eten en na t eten kregen we n traditionele thaise dans te zien. Hilarisch maar gezellig. Sander heeft nog heerlijk zn heupjes los kunnen gooien en n thaise rijstwijn gedronken. De mennsen die hier wonen zzijn mensen uit thailand die hier werken in de rijstvelden.....al jaren lang.
Daarna konden we lekker slapen, met alle dierengeluiden om ons heen en n haan die ons al om 2u in de nacht wakker maakte. Heel apart. Om 7.15u de wekker, snel douchen,eten en daarna voor n pittige wandeling naar n trap, n 1000steps trap, nou, mehoela, t waren echt wel meer......kapot en 3liter vocht later kwamen we boven,, daar; kondenwe een ggrot in en wweer meer dan 1000steps terug.....maar het was t waard. Onwijs stijl maar nnn prachtig uitzicht. Daarna weer de pittige tippel terug door een dorpje en over n markt waar ze echtt vanalles verkochhten ook hond. .......bah maar hier normaal. Ik heb maar ff niet gekekenn want de hond was al klaargemaakt zoals stukke koe bij ons in de slagerij. Eenmaal aangekomen bij de bungalow konden we even douchen en gelijk weer etten...zalig ete hoor. Nu kunnen we over n paar minuten weer de bus in......jullie zijn weer op de hoogte!!!!!

Het hotel in hoi-an is ook net al door on geboekt en we gaan nu voor 2 nachtten luxe.....yessss!!!!!hoi-an pacific hotel en spa.....google time!!!!!!!