inmiddels in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu inmiddels in mui ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

inmiddels in mui ne

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

21 Mei 2014 | Vietnam, Mui Ne

we zijn dus in mui ne!

Hier in het kort de dgn ervoor.....

Nadat we uit hoian zijn vertrokken met het vliegtuig, om zes uur in de ochtend stond de auto klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Alles liep voorspoedig en de vlucht vertrok optijd om ons in n uur naar nha trang te brengen, daar de taxi gepakt en die heeft ons afgezet bij het hotel, geregeld door cees en vi, midden in het centrum en vlakbij t strand....super. Koffertje neergezet en eerst ff wat eten, inmiddels was het rond twaalf uur dus lunchtime..... Daarna ff naar het strand geweest maar ook nu weer dik 40gr.... daarna ff n slapie in de airco van onze kamer gedaan en erna weer dineren....lekker italiaans, heerlijk!
Nha trang, een soort benidorm van vietnam en alles maar dan ook alles russisch......heel apart. Een leuke winkelstad en prachtige stranden, alleen geen surfen dus we hebben de bus geboekt naar mui ne, onze ena laatste bestemming.
De volgende morgen om half acht opgehaald en binnen vijf uurtjes waren we in mui ne, in een open tourbus zoals ze die noemen. Wij zouden het een slaapbus noemen gemaakt voor de bouw van de kleine vietnameze.....hilarisch en niet uit te leggen, de fotoos spreken voor zich!
Dezelfde dag van aankomst en na te hebben ingechecked in het wederom uitgekozen guesthouse door cees en vi gelijk de straat over gestoken en naar het strand gegaan, opzoek naar kitesurflessen. Die worden echt overal aangeboden. Sander is gelijk begonnen en heeft de smaak goed te pakken.
In de namiddag ff snel,douchen en opzoek naar een lekker eettentje.... Heerlijk gegeten en lekker naar bed.....heerlijk in de verkoeling vd airco, echt nodig in deze hitte.
Deze morgen hebben we zalig ontbeten bij het guesthouse en n scooter gehuurd en weer lekker naar het strand, sander heeft de hele middag tot de wind wegviel door de bewolking les gehad en ik heerlijk liggen lezen en lounchen......zalig, echt vakantie.:-)
Nu bij ons gusthouse heerlijk eten......

Xxx vanuit n zalig mui ne

San&san

• 21 Mei 2014 - 19:07

Ton:

Hoi Sandra en Sander,

Geweldig om jullie te volgen en ook om te lezen dat het helemaal een geweldige vakantie is geworden zoals jij / jullie het voor ogen had ( den) .

Nog heel veel plezier.

Gr.
    Ton.

• 21 Mei 2014 - 19:33

Sjakkie:

Hee sannies!

Zo te lezen is het heerlijk daar!
    Geweldig dat Sander daar kite lessen heeft.
    En san, lekker lounchen en niets doen is ook