op naar dag 3 in san francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu op naar dag 3 in san francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

op naar dag 3 in san francisco

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

28 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hieronder een paar fotoos welke we jullie niet wilden ontnemen. Het was gisteren zo'n gave dag en we hebben zoveel gelopen dat we beide best wat spierpijn hebben maar dat maakt niet uit, we gaan vandaag weer een hoop bekijken is de planning.
Het is hier nu iets na achten in de morgen, we waren al weer erg vroeg wakker omdat we nog niet aan de tijd gewend zijn. En om acht uur konden we pas wat eten en drinken halen bij de receptie. Dus nu met een dampende bak thee wat fotoos op deze site zetten.
Zodra we hier mee klaar zijn gaan we de koffers in de auto zetten en als eerste over de golden gate bridge rijden om zo ook de andere kant van de brug te bekijken.
Het hotel was erg goed bevallen en we lagen ook in een goede wijk en niet eens zover van alles af. Je mag ook onbeperkt koffie en thee en sapjes pakken om mee te nemen de kamer op.
Nog wat grappige opmerkelijke gebruiken hier in amerika:
De doggybag, iedereen neemt zn eten wat ie niet op kan in het restaurant mee naar huis, toch een grappig gezicht als n ober met een zakje eten aankomt lopen in een chique restaurant.
Iedereen loopt op straat met een beker drinken (meestal koffie of thee). Alles wordt op straat gekocht en zelfs een kinderwagen heeft een speciale beker houder....erg grappig!

Nou hier onder komen wat fotoos, daarna gaan wij lekker op pad! Hier in de omgeving nog wat dingen bekijken en daarna rijden wij op het gemak richting groveland californie naar hotel Charlotte. We kunnen vanaf 16.00 uur inchecken dus eerst onze tijd hier nog even benutten.

greetzzzz
san & san