dag 3 alweer in brasil - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu dag 3 alweer in brasil - Reisverslag uit Tibau do Sul, Brazilië van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

dag 3 alweer in brasil

Blijf op de hoogte en volg sandra

30 Mei 2013 | Brazilië, Tibau do Sul

Hallo thuisblijvers,

Hier dan eindelijk een berichtje vanuit brasil. We hadden wat problemen met internet, en konden gistermiddag laat eindelijk geld pinnen met hulp van de hostess......wat n drama! Alle nederlanders hier konden niet pinnen op t vliegveld en niet pinnen in tibau do sul. We hadden de dag van aankomst geld mogen lenen van een ouder echtpaar uit nederland, surinaamse mensen die ook mee gingen met ons om wat te eten na aankomst in t park....prachtigge huisjes met allemaal n plaatsje met hangmat waar al flink van gebruik is gemaakt. Zooooow relaxed hier alleen dat pinnen was erg gestress.....gelukkig is de hostess mee gegaan naar pipa, dat ligt hier vlakbij en daar konden juul en sander eindelijk pinnen, wat hopeloos als je geen geld hebt! Nu dus opgelost!!!

Dag 1 bestond dus uit reizen, reis viel erg tegen, zo klein en krap vliegtuig! We zaten naast elkaar met n gangpad ertussen en kon niet veranderd worden volgens de stewardess, n mega trut met n gezicht dat op standje onweer haar t gemakkelijkste zat waarschijnlijk, t hele vliegtuig sprak erover en later op de vlucht door de purser werd aangesproken....toen is ze even uit beeld geweest en later kwam ze weer....nog n vreselijk gezicht maar iets spraakzamer!!! Maar goed, we hebben wel om dr gelachen.....wat n face!!!!
De reis was lang, 6 uur vliegen, toen n tussenlanding op kaapverdie daar 3 kwartier bijtanken met de deuren open en wel in de stoelen blijven zitten...en n personeels wissel toen nog bijna 4u vliegen naar natal! En we hebben nog nooit zo krap gezeten als toen!!!! Maar goed.....op t vliegvels aangekomen door de hostess opgewacht, proberen te pinnen wat niet lukte en toen n uur rijden naar tibau do sul. Hier aangekomen naar de kamer gebracht cq bungalow en koffer open, korte broek aan en om de hoek wat een en drinken en daarna heeeel optijd naar bed, aan 1 ruk door geslapen tot 6u in de ochtend en we werden wakker gemaakt door de vogels....en de zon! Heerlijk.....lekker douchen en ri ontbijt, iets te vroeg dus nog ff aan de wandel rondom t complex....en nog n keer ri ontbijt....super goed en ruime keus...en aapjes die in de bomen zitten te wachten tot we iets laten vallen...prachtig....en alles bij 30gr! Ook kwam de hostess voor n welkomst praatje....
Daarna weer de jacht op geld, overal lange rijen bij pinautomaten en geen geld....pfff, maar goeduiteindelijk gelukt dus!

Rond 5u naar de sunset bij de lagune gegaan naar de creperia. Schijnt n hotspot te zijn en niks was teveel gezegd, prachtig!!!!heerlijk gegeten en gedronken en daarna naar t dorpje zodat juul naar de kapper kon en daarna nog wat bier en smirnoff ingeslagen en op t terras gezeten met wat nootjes en chips en toen weer richting bed!

Nu net lekker ontbeten en omdat er hier wifi is ben ik dit aan t schrijven. We gaan straks naar t strand en kijken of we nog kunnen surfen!

Ook willen we 1 excursie maken maar we twijfelen nog aan 2..... nog ff over nadenken dus!

Het is hier super.....lekker weer, zon en rond de 30gr dus we vermaken ons mega.... mooi bungalow park, vandaag krijgen we n huisje naast elkaar dus nog gezelliger op ons terrasje vanavond!!!

Tot snel en veel liefs vanuit n prachtig brasil....

Xxx san en san

groetjes,
san en san

• 30 Mei 2013 - 15:54

Sjakkie:

Hee sannies!! Geniet lekker van het mooie weer!!
    Hier is het helemaal niets!! Groetjes aan Juul!!