dag voor vertrek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu dag voor vertrek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

dag voor vertrek

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

25 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag was nog vrij hectisch doordat we beide moesten werken maar goed, huissie is schoon, sleutels afgegeven aan Djelena die op ons huis en de katjes gaat passen, koffers zijn zo goed als gepakt ( zelfs ik heb bijna niks in de koffer want de bedoeling is om toch echt serieus te gaan shoppen in the states). Sander heeft vanaf zn werkplek nog kunnen inchecken (de vluchten naar Amerika kunnen pas 24 uur van te voren geboekt worden.....ipv 30 uur wat gebruikelijk is, dus ja, we waren op t werk allebei. Gelukkig kunnen we naast elkaar zitten in de middelste rij alleen niet op de hoek, misschien lukt dat morgen nog wel als we bij de balie inchecke.
Of te wel....we zijn dr klaar voor....
Morgen 06.30 uur staan we bij mijn ouders voor de deur die ons gaan wegbrengen en Yaron gaat ook gezellig mee! Hun maken er ook gelijk een dagje van.

Hier onze vluchtgegevens:

vrijdag 26 okt
KL605 amsterdam-san francisco:
vertrek, 09.50 uur - aankomst, 11.50 uur (vluchttijd:11uur)

zaterdag 3 nov
UA6512 Fresno Air-Los Angeles:
vertrek, 05.34 uur - aankomst, 06.37 uur (vluchttijd: 01.03 uur)
overstap
UA0401 Los Angeles-Orlando:
vertrek, 07.07 uur - aankomst, 14.56 uur (vluchttijd: 04.49 uur)

maandag 5 nov
DL1574 Orlando-Minneapolis:
vertrek, 07.50 uur - aankomst, 10.18 uur (vluchttijd: 03.28)
overstap
DL0258 Minneapolis-Amsterdam:
vertrek, 15.15 uur - aankomst, 06.35 uur (dit is een dag later in NL vluchttijd: 08.20 uur

Tijdsverschil amsterdam met San Francisco bedraagt -7 uur zomertijd
Tijdsverschil amsterdam met Orlando -6 uur zomertijd

Wij hebben er enorm veel zin in, laptop gaat mee, tab gaat mee......dus hopelijk kunnen we veel op deze site schrijven.

Bedankt:
Djelena voor het oppassen van het huis en de katten.
Karin voor het oppassen en doodknuffelen van Diesel.
Mn ouders voor het wegbrengen naar Schiphol.
Mn schone zus voor het ophalen.
En alle mensen die ons bij gaan houden op de site.

Ook voor sjak alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en we wensen je een super feest morgenavond!!!xxx

Tot horens, greetzzzz van San en San

• 26 Oktober 2012 - 09:38

Boon:

Aan je vluchtnummer te zien vlieg je niet met KLM , maar met United naar San Francisco....

• 26 Oktober 2012 - 09:39

Boon:

Oops...zie net dat het is gewijzigd...toch KLM :-)

• 27 Oktober 2012 - 16:01

Sandra Dijkstra:

Ja was gewoon met de klm

• 28 Oktober 2012 - 16:46

Djelena:

Gaat heel goed met de katjes en de visjes hoor!!
    Veel plezier lieverds..

Tags: