aankomst amerika - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu aankomst amerika - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

aankomst amerika

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

27 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hier een kort verslagje om te zeggen dat alles goed is.

We hadden n 3 kwartier vertraging omdat het nogal lang duurde eer iedereen in het vliegtuig zat. We zaten naast elkaar in het middenpad tsmet links en rechts van ons nog een passagier. En tussen onze benen zaten die mediaboxen wat ff balen was maar goed, het was 11 uur vliegen maar de tijd vloog letterlijk voorbij. Veel lezen en filmpjes kijken en af en toe ff n klein tukkie en we waren alweer geland. Snel door de douane en onze koffers stonden al klaar. Op naar de balies waar alle autoverhuurders zitten. Met een treintje gingen we die kant uit. Echt handig..... Na een leuk gesprek met de Alamo meneer die bijzonder veel over nl wist en 4 puppie-ogen die de alamo meneer lief aankeken kregen we de sleutels van de auto en die konden we in de garage ernaast ophalen. En de puppie-oogjes hadden succes. We hebben een leuke upgrade auto gekregen, hihihi, een chevrolet cruz, haast nieuw, een witte met volledige lederen bekleding. GAAAAF!
De stomstom van Ronald geinstalleerd en rijden maar.......Op naar het hotel. Heerlijk gevoel om te toeren door amerika!!!
Rond de klok van 15.00 plaatselijke tijd waren we na n half uurtje rijden bij ons hotel aangekomen, eigen parkeer plaats en gelijk de koffers op de kamer gezet, korte broeken aan en op naar de starbuck voor een lekkere bak thee! En daarna gelijk door de met auto naar de Golden Gate Bridge. het was een strak blauwe lucht met temperaturen van rond de 21 graden. En wow wat is die brug gaaf zeg!!!! We hadden vlak voor de tolwegen de auto op de parkeerplaats gezet en van daaruit heb je een prachtig uitzicht over de baai en de brug. Fotoos volgen soon!!!!
Daarna nog wat rondgereden door SF en bij de grote gele M hebben we een hadden we n bigmac menu gehaald. TERING....wat goor..... hoppa voor mr de prullenbak. Dit was dus ook de laatste grote gele M van San Francisco kunnen we jullie vertellen. Zucht.....
We zijn gelijk doorgereden naar ons hotel en vonden het mooi geweest voor vandaag, het was al midden in de nacht in NL en bij ons zal het rond de klok van achten zijn geweest toen de luikjes dichtvielen.

Vandaag staat om 11.30 uur Alcatraz op het programma, we hebben een ontbijtje gehad in het hotel, niet veel bijzonders maar alles is hier gewoon netjes, schoon en volgens mij in de kamer net gerenoveerd. Echt erg netjes allemaal. De bedden sliepen heerlijk en we waren echt heel vroeg wakker (rond 3u s' nachts hier). Nog heel ff in slaap gesukkeld en rond de klok van 6u zijn we eruit gegaan, ik had geprobeerd via deze site op de tab een bericht te typen voor de thuisblijvers maar nadat ik klaar was een tomatenblond momentje gehad en het hele verhaal was verdwenen....sniksniksnik.
Maar goed, jullie weten dat we in ieder geval zijn waar we heen wilden! Sander is nu ff naar de bank gelopen om wat dollars te halen terwijl ik dit verhaal opnieuw intyp, ditmaal via de laptop. Sander heeft vanmorgen nog ff wat aan de studie gedaan maar we zijn er nu toch echt klaar voor......

En als ik mij niet vergis is het hier 9 uur vroeger als in NL. Nu is het hier dus 08.45 uur.

Wordt vervolgd...wij gaan er hier een hele leuke dag van maken met op het programma, Alcatraz, ritje cable car, chinatown, coin tower, straten van lombard street, victoriaanse huizen op alomo square. etc etc. En natuurlijk fishermans warf, daarvandaan vertrek de boot naar alcatraz.

Tot snel,xxx

Greetzzz from San Francisco
san en san

Owjah, we verblijven momenteel in days inn hotel op lombardstreet

• 27 Oktober 2012 - 23:41

Paps&Mams:

Verslag is in goede orde ontvangen, geniet maar van de dingen die komen, zorg wel voordat de deuren van Alcatras sluiten weer weg te wezen.
    Kijk ook nog even op je mail staat iets leuks op, veel plezier en geniet.
    Pa&Ma