Rondreis Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu Rondreis Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

Rondreis Vietnam

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

15 April 2014 | Vietnam, Hanoi

We zijn druk bezig met het plannen voor een mooie rondtrip door vietnam.

De tickets zijn binnen en we weten op dit moment alleen nog maar dat we starten in het Noorden (we vliegen op Hanoi met Malaysia airlines). En we eindigen in het Zuiden vanwaar we terug naar NL vliegen vanuit Ho Chi Minh City ook met malaysia airlines).

Ook hebben we beide keren een tussenstop op Kuala Lumpur, en eigenlijk wilden we er een stopover van maken alleen was dat erg prijzig, geld dat we liever op maken in Vietnam.

We zijn nu bezig om de eerste trip (lees avonturen) te plannen en dat zou volgens de kenners vanuit NL moeten gebeuren zodat we hier alles goed kunnen uitzoeken. Er is nml zoveel keus...

Waarschijnlijk gaat het deze worden:
www.indochina-junk.com/?page_id=2014
En dan de Prince 2 junk

De eerste trip is geboekt inmiddels.

De boottrip naar Halong Bay. Het advies was om dit vanuit NL te doen ivm het vele aanbod en vraag ernaar. Nu hebben we tijdig geboekt en hebben we een fantastische luxe boot met een niet doorsnee trip. De meesten boeken een trip en gaan dan naar de baai vlakbij halong baai, wij pakken de baai naar bai to long. Dat is ri China (voor jullie beeldvorming).