de route is uitgestippeld - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu de route is uitgestippeld - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

de route is uitgestippeld

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

27 April 2014 | Nederland, Alkmaar

Zo, hier nog een update van onze Vietnam trip die nu toch aardig vorm begint te krijgen. Mede dankzij goede tips van Ton de Kok, de forumbeheerder van vietnam wereldwijzer.nl. Ook deze trip verkijken we ons nml op de enorme grootte van het land. Iets wat ook onze fout was tijdens de voorbereidingen van de 1e thailand reis.

Dit is zoals de reis er tot nu toe uit komt te zien.

8 mei vertrek vanuit AMS
9 mei aankomt Hanoi 12.15 uur, overnachting Hanoi
10 mei boottrip Halong Bay
11 mei aankomst Hanoi, overnachting Hanoi
12 mei trekking Mai chau
13 mei trekking Mai chau
14 mei Hanoi, overnachting hanoi
15 mei vliegen van hanoi naar HUE 08.10 uur vertrek, aankomst 09.20 uur, overnachten Hue.
16 mei met ER(easy riders,= een motorclub) via de hai van pass (naar Hoi An, overnachting Hoi An.
17 mei Hoi An, overnachting Hoi An?
18 mei vertrek vanuit Danang vliegen naar Nha Trang dan bus/taxi Mui Ne en daar overnachten.
19 mei Mui Ne
20 mei Mui Ne
21 mei Mui Ne
22 mei naar Saigon
23 mei Saigon
24 mei Saigon
25 mei Saigon
26 mei Saigon, 19.35 uur vliegen naar Nederland vanuit Saigon

Ik Mui Ne willen we gaan windsurfen (is n surfspot)
In Saigon willen we nog een trip naar de mekong delta doen.

Wel is dit een globaal schema want er kunnen nog wat kleine wijzigingen komen zoals hoe te reizen van en naar....(misschien pakken we ipv het vliegtuig een nachttrein).