inmiddels in halongbay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu inmiddels in halongbay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

inmiddels in halongbay

Door: san

Blijf op de hoogte en volg sandra

10 Mei 2014 | Vietnam, Hanoi

Hier een verslag vanuit vietnam.
We zijn gisteren na een lange reis aangekomen in hanoi. Een lange vliegreis van eerst 12uren van ams naar kuala lumpur dan 4 uren wachten op het vvlieegveld en daarna nog bijna 4 uur vliegen naar hanoi maar het is het tot nu toe allemaal dik waard.
Aangekomen in hanoi stond de taxi klaar en in 30 min ware we in het hotel. Een klein maar net hotel met bijzonder vriendelijke mensen.
We konden gelijk de kamer op.
Even douchen en omkleden want het is hier dik 30gr tegen de 40gr aan.....best ff wennen dus. Maar beter. .....
We zijn gelijk het centrum in gellopen en direct naar het grote bekende meer gewandeld. Daar lekker op een bankje gaan zitten en we werden gelijk aangesproken door 2 meisjes. 21jr en 19jr die hebben een 30min lekker engels zitten kletsen om hun engels op te krikken.....wij natuurlijk nog lekkerachterdochtig.....maar niks aa de hhand. Toen naar de tempel geweest opp het eilandje in het meertje en helemaal rondom gelopen. Op aanrade van het hotel lekker gegeten in een van de 36 straatjes in het oude centrum en het was echt super lekker....en dat voor nog geen 10e samen.
Daarna nog rondgelopen en op straat n biertje gedronken en met canadesen gesproken en dat lekker op een plastic stoeltje op de straat.....zo heerlijk dit soort landen....t kan allemaal.
Daarna lekker naar t hotel gelopen en ondertussen nog een noodlesoep gegeten maar ik vvond t niks, er stond ook hond tussen dus hopelijk lag dat niet in mn soep, vond t niet lekker....maar dit was wel het bekende tentje vollgens de dame van het hotel. Daarna besproken met dde hotel dame want onze bestemminge zullenworden en leuke dingen gezien...nnu eerst slapen.....het is inmiddels 21.00u en we hebben n nacht door t reizen overgeslagen dus nu pitten. Morgen de boottrip.....

Het is nu 12u en we wachtten op onze boot in de lobby in halong bay.

We gaan aan boord. Ontbijt in t hotel was top en slapen ook super......

• 10 Mei 2014 - 07:45

Sandra:

Klinkt allemaal goed........
    Heel veel plezier nog!!
    Veel liefs van ons allemaal xxx

• 10 Mei 2014 - 09:11

Moon:

Klinkt goed! Veel plezier en hou ons op de hoogte ! Xx

• 10 Mei 2014 - 10:13

Mam:

Geniet er maar van hier regen kus

• 10 Mei 2014 - 22:23

Annette:

Hallo San en Sannie in den vreemde ;), het klinkt weer gezellig en avontuurlijk :) daar. Beetje jammer dat jullie mij vergeten zijn mee te nemen hahaha! Nou zolang jullie ons een beetje op de hoogte houden van jullie avonturen kunnen we toch meegenieten, en als jullie een drankje doen dan ga ik ook gewoon in de tuin zitten met een borrel. Alleen moet ik er dan wel een zwoele warme avond bij fantaseren want we hebben hier een behoorlijke moesson in de achtertuin :) . Veel plezier daar en dat het maar weer onvergetelijk mooi mag zijn ! dikke x van ons