laatste volle dag thailand deel twee - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu laatste volle dag thailand deel twee - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

laatste volle dag thailand deel twee

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

01 Juni 2012 | Thailand, Phuket

Ging ff iets fout.

Door de warmte en de koppijn had ik mn helm afgezet. Tot we op tien min van t hotel door n flink druk gebarende thai in n auto werden geattendeerd dat ik mn helm op moest zetten ivm de politie. En net op t moment dat ik mn helm ophad kwamen we de bocht uit en jawel grote politie controle, alles de fuik in....pffffieuw dachten we, fout....bleek. Sander had zn rijbewijs niet mee, dus n dikke bekeuring. Thais souveniertje zullen we maar zeggen. Gelijk ff aftikken ook en met wel 500bath lichter konden we verder, gelijk naar t hotel en kon ik mn bedje in...sander ging gelijk n massage voor mn nek en hoofd reserveren in t hotel en is de markt nog ff opgeweest vlak twgenover t hotel. En toen ik wakker werd had ie wat eten meegenomen en zijn na t eten nog ff samen de markt over geweest. Daarna n super massage en toen lekker naar bed.

Vandaag gaan we nog ff rondtuffen op de scooter, en vanavond denk nog ff naar de markt en pingpong show in phuket waar sander al dagen over zeurt..... Dus offer ik me maar op, hij wil nml niet alleen..... Moet echt zeggen dat t me niks lijkt omdat ze hier in phuket alles met dieren doen, zo zielig, maar jah, san moet en zal dr heen....haha! Jullie lezen t vervolg.....

Morgen om 18.15uur gaan we de lucht in richting hongkong en sander heeft voor beide vluchten al ingechecked. Nu nog de taxi boeking richting vliegveld en dan gaan we weer richting huis, wat gaat t ook snel zeg....

Nu eerst nog max genieten vandaag, we gaan eerst ontbijten en dan op pad.

Groetjes san &san

  • 01 Juni 2012 - 04:33

    Sjak:

    Nou de laatste dag alweer. Gaat idd heel erg snel!! Geniet nog lekker van de laatste dag!! Hoop dat de terug reis lekker snel gaat! Tot zondag Sannies!!
    Xxx

  • 01 Juni 2012 - 08:04

    Mam:

    ik hoop dat onze grote dierenvriend kots miselijk wordt bij het zien wat ze uit vreten met onschuldige dieren
    hij kan nog niet eens een kind uit een poes toveren

  • 01 Juni 2012 - 15:26

    Mam:

    nog veel plezier de laatste uurtjes
    kom gezond weer thuis
    tot zondag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sandra

Actief sinds 04 Mei 2012
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 39501

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Rondreis Vietnam

28 Mei 2013 - 05 Juni 2013

surfen in Brazilie

26 Oktober 2012 - 06 November 2012

amerika

15 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Zuid-Thailand

Landen bezocht: