laatste volle dag thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu laatste volle dag thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

laatste volle dag thailand

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

01 Juni 2012 | Thailand, Phuket

We hadden niet al te eel te vertellen over wat we gisteren gedaan hebben, wel n uit schieter ertussen dus ga t toch opschrijven.

Gisteren heerlijk uitgeslapen en alles rustigaan gedaan. Het weer was heet en mega zonnig dus na t heerlijke ontbijt in t hotel en t geld aangenomen wat we terug kregen van de geannuleerde trip die eigenlijk vandaag op de planning zou staan nml naar james bond eiland met de boot....wel goed getild tatuurlijk omdat ze bijna niks terug gaven maar goed, dat namen we voor lief. Daarna op de scooter gestapt en we zouden helemaal langs de kust van phuket naar boven rijden....tank volgegooid en rijden maar. Onderweg mooie dingen gezien maar vooral veel verschillende stranden. Na dik n uur rijden kreeg ik n migraine aanval en konden we terug, echt balen. Pillen erin en oogjes dicht en sander goed vast houden en rijden maar....ook nog verkeerd gereden, zal je altijd zien....eindelijk zag sander wat herkenningspunten en door de hoofdpijn en de wa