einde thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu einde thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

einde thailand

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

02 Juni 2012 | Thailand, Phuket

Helaas het zit er al weer op.....

Bepakt en bezakt zitten we in de lobby te wachten op de taxi die ons naar t vliegveld van phuket gAat brengen.

Gisteren nog n hele mooie trip gemaakt via de kust naar pkuket town....wat n gekkenhuis in dat centrum maar langs de kust no n paar hele mooie uitkijkplekjes gezien....waaronder n uitkijktoren met panoramavieuw. Heel gaaf. Onderweg een grote hoosbui gehad maar we stonden droog en konden al snel weer onderweg, blij dat we dit alles ook nog ff gezien hadden! En zo max gebruik van de scooter hebben gemaakt. Daarna zijn we met n korte tussenstop in t hotel voor n plaspauze nog ff naar patong geweest en daar de big shoppingmall bekeken en nog wat rondgereden en toch besloten om niet naar de pingpongshow te gaan....sander wilde toch niet maar denk dat ie t meer om mij deed omdat ie wist dat ik t errug goor vond wat ze allemaal met die dieren doen. Van mij had ie mogen gaan, had ik wel ff mn ogen dichtgedaan. Maar t zijn ook hele foute tenten....15euro voor n biertje bijvoorbeeld....gekkenhuis.

Al met al n le@kere afsluiting.

Vanmorgen de koffer gepakt en nog ff naar t strand geweest waar sander nog super heeft gezwommen in de zeemet mega hoge golven!!!:-) ik heb naar de golfsurfers gekeken.

We gaan tot in nl

Xxx