weer terug in phuket, kata beach - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu weer terug in phuket, kata beach - Reisverslag uit Phuket, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

weer terug in phuket, kata beach

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

30 Mei 2012 | Thailand, Phuket

Allereerst willen wij annette en nick en kids van harte feliciteren met de geboorte van de twins.
Daar zit n heel vaag verhaal aan vast maar ik ga t toch vertellen.

Gisterochtend wakker geworden en ik had erg slecht geslapen, oa over baby's....over annette die eindelijk was bevallen en zelfs over namen. Ik had t gelijk tegen sander gezegd en die zei al....schrijf t ff op n papiertje want zoiets vergeet je, en nou zie ik dat sjak n reactie heeft geplaatst en dat annette is bevallen, zooooow vaag! En ook de namen....echt blij dat ik t gelijk tegen san had gezegd anders had ik mezelf niet eens gelooft.

Nu t laatste nieuws van ons vanuit onze laatste locatie enwel kata beach center hotel.

Vanmorgen werden we wakker met n heerlijke zon en t was bloedheet, na n lekker ontbijt zijn we over t strand gelopen en hebben we nog mooie fotoos geschoten en daarna nog ff in t zwembad van t hotel gelegen wat ook super mooi was daar, echt n super hotel hoor! Nog ff onder de douche door en optijd reed de taxi voor om ons voor de boot richting phuket af te zetten. Allemaal weer super geregeld hoor. Om 15.30uur vertrok die en we hadden alleen vlak voor phuket n beetje slecht weer maar na n kwartier weer rustig. In phuket aangekomen weer in n minibusje gepropt die al klaar stond en n klein uurtje later bij t hotel werden we eruit gezet. Weer de mooiste kamer van t hotel gekregen en erop uitgegaan voor n lekkere pizza en nu lekker slapen.
Onze scooter staat alweer voor de deur en hopelijk blijft t weer goed en kunnen we morgen weer op pad. Er staat alleen nog n dagtrip georganiseerd maar die gaan we proberen af te zeggen. T is de trip die we onze laatste volle dag in thailand hebben en dat is de hele dag in de boot naar james bond eiland, we hebben beide weinig zin en hopelijk kunnen afzeggen...

Trusten en tot morgen

Xxx san&san:-)

• 31 Mei 2012 - 09:28

Mam:

blij dat de zee rustig was
    nu maar van de laatste uurtjes genieten
    ga straks met yaron naar de katten