aankomst ao nang, krabi - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu aankomst ao nang, krabi - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

aankomst ao nang, krabi

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

26 Mei 2012 | Thailand, Ao Nang

Tsjah, waar zullen we beginnen?!?!

Eerst nog te vertellen dat we echt max hebben genoten op phi phi, wat n paradijs. Fantastisch!!!!!
We hadden t coral riff voor onze bungalows dus vanuit huis, zo t strand op en snorkelen....dat was ook t eerste wat we deden als we wakker werden, de zee in! Zulk mooi water en zulke mooie vissen...alle soorten en maten en kleuren.
Helaas zat ons verblijf erop en om 12.30uur vertrok de longtailboat vanaf ons prive strand naar de pier. En daar moesten we nog ff rondhangen want de ferry vertrok pas om 15.30uur. Nog wat gegeten, gedronken en toen konden we de boot op.....voor n tocht naar t vaste land van krabi. Nml oa nang waar we 4 nachten verblijven.
Toen we na een dik uur varen n stop op railay beach maakten zagen we de bui al hangen.....mijn god wat n noodweer kregen we toen. Elke dag rond de klok van 17.00uur komt er n mega bui van 30 minuten en dan weer stralend mooi weer. Maar nu zaten we nog op de boot en moesten we nog drie kwartier varen.....ik kan zeggen dat de billetjes aardig fijn geknepen waren... Dat was ook al zo toen we van phi phi met de longtail gingen naar de pier, overbeladen en n ruw zeetje, in nl had men nooit zo weg gegaan! We werden nog vrolijk uitgezwaaid door onze duitse vrienden. Morgen komen ze nog n nachtje naar ao nang, leuk! Maar goed we hebben ook dit avontuur weer overleefd hoor:-) :-)
Bim aankomst op ao nang stond de bus al klaar die iedereen naar de hotels brengt, goed geregeld hoor. En tering wat hebben wij n prachtig hotel.....schitterend zo luxe, nou kon dat al snel na de houten bungalow op t strand met alleen koud water maar t is nu gewoon meer dan top! Koffers gedropped en op naar t avond eten. Doordat er in 1x zoveel water gevallen was is de stroom uitgevallen dus waren we beperkt met de restaurant keuze, vandaag voor t eerst matig gegeten. En toen we t restaurant verlieten begon de stroom overal weer opgang te komen en zijn we nog wat winkeltjes langs gegaan en de 7eleven om drinken te halen. Ook hebben we wat drogisterijtjes bezocht voor de welbekende thaise massage hete balsems die we moeten inslaan voor de achter blijvers in nl. En ik kan jullie melden, t is gelukt hoor. En daarna......tsjah, we vonden dat we n thaise voetreflex massage verdiend hadden....dus heerlijk ontspannen!;-) daarna t hotel in en n lekkere douche genomen want t zout van de boottocht zat overal.

Morgen waarschijnlijk n scooter huren en we willen hier tijdens ons verblijf nog naar de tiger cave en naar de emerald cave, google maar ff....schijnt prachtig te zijn.

Het hotel waar we nu zitten heet vogue resort & spa in ao nang, krabi! Kunnen jullie ff kijken....

Welterusten, liefs san&san
Xxx;-)

• 26 Mei 2012 - 19:15

Mam:

wat een prachtig hotel het is erg wennen voor jullie om straks weer 3hoog te klimmen maar snel naar een huisje aan het water

• 27 Mei 2012 - 04:54

Sjak:

Hallo lieverds!!

Wat hebben jullie toch een prachtige vakantie!! En zo leuk om de verhalen te lezen! Dit hotel is ook weer erg mooi!! Jullie moeten straks afkicken van alle massages die jullie krijgen!! Nou san ik doe je voetjes wel weer een keer hoor!!
    Hier is het nog steeds mooi weer! We weten niet wat we meemaken! Aan een stuk zeker al een week alleen maar zon!!! Heerlijk!!! Vandaag gaan we lekker bbqen bij dave en Inge. En morgen komt Kees alweer thuis!!! Geniet nog lekker van het mooie land en van elkaar!!

Kus van ons :-*

• 27 Mei 2012 - 14:19

Jeroen En Sandra:

Wat een top vakantie als ik al die mooie verhalen zo lees.....
    Jullie zullen lekker ontspannen thuis komen met alle massage......Heerlijk zeg!!
    Hier gaat ook alles goed....top weer!!! 26 graden......geeft hij hier aan.
    Mooi hotel hebben jullie hoor....
    Nou ga nog even genieten van de zon....
    Gr en dikke kus van ons allemaal.......en nog veel plezier het laatste weekje