vertrek naar bounty eiland phi phi don - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu vertrek naar bounty eiland phi phi don - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

vertrek naar bounty eiland phi phi don

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

24 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

We hebben lekker geslapen en zitten nu aan t ontbijt in ons hotel. Om 12.30uur komt de mini bus voorrijden en diebrengt ons naar de pier waar de boot naar phi phi don island vertrekt. Het weer is wisselvallig, beetje zon, beetje bewolking en n heerlijke wind. T zal zo rond de 30 graden zijn. De koffers zijn weer ingepakt en we zijn klaar voor vertrek. Nog ff n verse watermeloen shske en wat geld pinnen en dan vertrekken.

Gisteren nog vergeten te vertellen dat we de eerste dag in khoa sok nog n zeer boeiende olifantentocht hadden dwars door de jungle en t water op de rug van n olifant richting n waterval. Erg gaaf. En de 2e dag hadden we voor t ontbijt nog n tocht over t water opzoek naar wilde dieren....heel gaaf allemaal.

Liefs vanuit phuket, kata beach, thailand.

Het hotel op koh phi phi heet
Phi phi relax beach resort
En dan hebben we de beach front bungalow

Ga maar eens googlen.......1 woord.....wow!;-)

• 24 Mei 2012 - 10:27

Mam:

wat een gaaf hotel

• 25 Mei 2012 - 14:35

Julien:

Dat ziet en klinkt super Sannies, en vooral blijven genieten en ook van elkaar!! Dikke kus en knuffels xxx