koh phi phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu koh phi phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

koh phi phi

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

25 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Hier een klein verslagje vanuit t paradijs op aarde.

Echt niet normaal waar we nu zitten. Zo onwerkelijk mooi.

Na een bootreis van dik anderhalf uur kwamen we aan op koh phi phi don, er vlakbij ligt koh phi phi leh waar de film the beach is opgenomen. Je kan n bootje huren om daar ff te gaan kijken maar ten eerste is t hier zoooooow mooi, ten tweede zijn we hier maar twee nachten e ten derde zijn er vorige week 2 chinezen verdronken toen hun boot omsloeg omdat het n hele smalle lagoon is en t er altijd druk is metdagjes toeristen. Dus dat ging ff fout.
Het is hier zo mooi dat we lekker niks doen alleen maar genieten, genieten en nog eens genieten van dit stukje paradijs op aarde. En onze bungalow aan t strand, pfffff niet te geloven zo gaaf, als je op je buik ligt op t bed en je doet je hoofd omhoog, dan kijk je op t strand naarde rollende golven. Is dat gaaf of niet;-)
De dag van aankomst bij de pier lag er n longtailboat klaar om ons in n half uur varen naar t hotel te brengen, op die longtail zaten n duits stelletje en daar zijn we vanaf dat moment mee opgetrokken, hele leuke lui en we zitten in de bungalow naast hun, erg gezellig! Helaas gaan we morgen alweer weg richting ao nang. De bootvertrekt vanaf de pier om 15.30 uur en t is n kleine 2uur varen als t goed is naar ao nang. Ook het weer is super hier. Hopelijk kunnen we morgen nog wat fotoos maken met de tableten zetten we die nog op deze site.

Vanaf dit bounty strand willen we marcel en jeroen feliciteren met hun verjaardag en hun een fijne dag wensen.

Tot zover phi phi!!!!!!
We gaan nog ff n koud biertje pakken.......

Liefs san en san:-)