de rondreis is net compleet geboekt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu de rondreis is net compleet geboekt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

de rondreis is net compleet geboekt

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

20 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Zo........alles is compleet. We hebben samen met de reisagent, één hele relaxete peer de reis samen gesteld. Wij hebben gezegd wat we wilden, hij heeft gekeken wat de mogelijkheden waren. Echt te gek!!!!:-)
Vanavond meer over ons schema en hoe we reizen want we gaan erg luxe.... Denk aan n bungalow voor onszelf aan het spierwitte strand....wow.
We sturen vanavond n link naar de hotels en accomodaties. Nu stappen we op de scooter en gaan we lekker rondtoeren het is vandaag weer onbewolkt en warm, heel warm, denk meer als 30 grd maar met n lekkere vries, het is hier fantastisch. We hebben goed geslapen en lekker in t hotel restaurant gegeten. Ook hebben we de kamer voor nog 2 nachten bij geboekt. Voor 20e per nacht. En we hebben ook nog de grootste kamer gekregen. Echt vakantie dus:-) .

Liefs san en san

• 20 Mei 2012 - 06:56

Sjak:

Ow wat heerlijk hee!! Je eigen bungalow op het strand! Ben niet jaloers hoor! ;-)
    :-*