eerste volle dag phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu eerste volle dag phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

eerste volle dag phuket

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

20 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag heerlijk uitgeslapen.....t is tenslotte vakantie dachten we. Het hotel is goed,beetje harde bedden maar dat is normaal hier!:-( ontbijt en lunch in één gedaan in het restaurant van t hotel wat ertegenover ligt. Daar kwamen we de vorige eigenaresse tegen uit den helder en daar de rest van de middag mee doorgebracht. Zij heeft ons phuket toegelicht. Ze bleken t hotel net 3weken geleden verkocht te hebben. We hebben in de tuin van hun huis thee gedronken en hebben nog wat kaarten van puiker en omgeving gekregen. Ook heeft ze één betrouwbare reisorganisator voor ons gebeld waar we n scooter hebben gehuurd en hij heeft ons geholpen met t samenstellen van de reis met name t vervoer.
Ons schema is als volgt,
Tm 22e blijven we in phuket,er is hier zoveel te zien....
23e jungle tocht naar khao sok nationale park
24e jungle tour khao sok, 19.00uur aankomst phuket waar we nog n nachtje slapen.
25e tm 27e verblijven we op koh phi phi island
waar we met de veerboot naar toe gaan en per veerboot gaan we daarna door naar ao nang, krabi.
27e tm 31e en dan weer per veerboot naar phuket waar we tot en met vertrek naar huis verblijven.
We weten nog niet of we in dit hotel blijven op ff met de scooter langs hotels gaan....t is hier laagseizoen en kamwrs gaan voor low budget prijzen weg, echt iets voor ons dus.
Verder staan er nov leuke trips op t programma zoals morgen langs de kustlijn met de scooter langs diverse uitzicht punten wat adembenemend schijnt te zijn. Het is hier behoorlijk heuvelachtig, echt prachtig.
Vanavond zijn we naar patong gereden met de scooter, n tripje van ongeveer 15min, daar lekker gegeten en toen door de bekenste straat daar nml the bangla! Een straat vol hoeren,harde muziek,lady boys,oude vieze mannen met jonge thaise chicks en de wel bekende pingpong shows waarbij de dames vanalles uit de poes toveren neem vogels,padden,scheermesjes etc. niks kan hier te gek. Ongelofelijk om te zien....
Daarna weer richting hotel. Tot zover phuket en morgen meer.

Voor jeroen, we hebben gekeken voor hard roze kickboks handschoenen maar alleen zuurstok roze en kinder maatjes in die kleur. San kreeg zn hand er niet eens in.....en vrij prijzig ook. Wat wil ze precies?

Liefs san en san

• 20 Mei 2012 - 20:00

Jeroen En Sandra:

Hey vakantie gangers,
    Leuk om al die verslagen zo te lezen.
    Balen dat Sander zo ziek is geweest.
    Aan de verhalen te lezen is ie weer opgeknapt.......Wat wil je met zuster Sandra!!
    Jeroen zei laat maar van die knal roze spullen!!
    Als je maar lekker smeerspul mee kan nemen!!
    Fijne vakantie verder en we wachten op de volgende verhalen......
    Dikke kus van de kids en van ons ook hoor xxx