reacties zijn altijd leuk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu reacties zijn altijd leuk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

reacties zijn altijd leuk

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

18 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Leuk als jullie één reactie plaatsen zodat wij kunnen zien wie de verslagen gelezen hebben. Volgende x proberen we wat fitis erbij te zetten.

Excuses voor de spelfouten want het is ff wennen op de tablet maar nu al onmisbaar.

Liefs san en san

• 18 Mei 2012 - 18:32

Sjakkie:

Hee Sannies!!

Wat vervelend voor Sander hee!! Nou jullie zijn in iedergeval allebei goed ontslakt!! ;-) Hahaha! Hier weer eens regen vandaag! Maar er komt beter weer aan zeggen ze! Verder gaat alles lekker hier. We gaan wat onze vloer betreft voor de lak hoor! Nou tot later en lekker genieten daar! Dikke kus van de van Engelenburgjes! Xxx

• 19 Mei 2012 - 16:07

Je Moeder :

Ik dacht al wat duurt het lang voor we wat te horen kregen over hoe het jullie vergaan was. Maar gelukkig ben je er goed van afgekomen komt ook door de goede verzorging van je weder-helft.
    Op you tube heb ik visueel ook in de peak-tram gezeten. wat een grote stad.
    en al die lichtjes. Nu zitten jullie in Thailand lekker uit te rusten.

je vader:
    probeer ook veel filmpjes te schieten. wil dan proberen het geheel aan elkaar te plakken en er zo een verslag van te maken.
    Veel plezier bij de komende avonturen en gauw weer een verslag.