big budha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu big budha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

big budha

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

21 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Zijn we weer, zo makkelijk hier om te internetten, overal is bijna free wireless internet. Net als om de paar meter een 7eleven supermarkt is. Dus sander heeft altijd koud bier, en koud is hier dan ook echt koud;-)
Gisteravond hebben we n lekkere pot thee en cappuchino gehaald bij de starbucks, en heerlijk buiten gezeten om mensen te kijken. Voornamelijk mannen met jonge thaise dames....echt niet normaal, mannen van jong tot oud! Maar goed, we hebben heerlijk gezeten en rond de klok van 22.00uur nog ff n zalige voeten massage gedaan.

Vandaag stond de trip met de grote boedha, die bovenop n heuvel staat, op t programma. Een kwartier rijden, steil omhoog en wow wat n uitzicht weer! Zo mooi.... Daarna richting de wat chalong, een prachtige tempel wat iets verder lag als de boedha. Mooie fotoos gemaakt en daarna terug gereden richting hotel om daar ff lekker te eten, het eten is super hier!:-) daarna nog ff naar t strand geweest! Heerlijk gezwommen tussen hoge golven en lekker naar de golfsurfers gekeken op kata beach! We zijn nu net gedouched en gaan voor n complete thaise massage met olie massage.....
Dan koffertje inpakken en redelijk op tijd naar bed want de wekker gaat helaas om 06.00 uur!:-( 07.00 uur worden we opgehaald en gaan we de jungle van khao sok in! We hebben er zin in....:-)

Vanmorgen om 09.00uur werden we wakker met n mega regenbui wat 10minuten duurt en dan weer n strak blauwe lucht en bloed heet, en vanmiddag rond se klom van 15.00 uur, toen we zaten te eten in t hotel restaurant ook n mega regenbui van 10min en weer strakblauwe lucht dus we treffen t tot nu toe maximaal met t weer.

Hopen dat we in de jungle ook geluk hebben met t weer, nu is t hier bijna 19.00uur, tijd voor onze massage. Misschien zetbik straks nog wat fotoos van vandaag erop:-)

Groetjes san en san

• 21 Mei 2012 - 16:13