regenachtig begin van de dag in ao nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu regenachtig begin van de dag in ao nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

regenachtig begin van de dag in ao nang

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

28 Mei 2012 | Thailand, Ao Nang

En daar stonden we dan vanmorgen, onze duitse vrienden om 08.00 uur uit te zwaaien. We hadden speciaal ons wekkertje errug vroeg gezet maar eerlijk is eerlijk, ze waren erg tof! Ondanks t tegenvallende weer hebben we erg genoten met zn 4en!
Wat we al zeiden, het weer is bagger, vanmorgen en vannacht erg hard geregend, maar hard is hier heul heul heul hard hoor..... Ze noemen t een regendouche, pfffff. Dus nadat we de duitsche luite uitgezwaaid hadden, zodat we zeker wisten dat ze ook echt weg waren, hebben we heerlijk ontbeten in het hotel en zijn daarna omdat het toch regende nog ff lekker ons bedje ingedoken, gewoon omdat het kan! En rond de klok van 12u nog ff met sjak op de chat gezeten, erg leuk. En daarna was het gestopt met regenen. Dus gelijk met fototoestel als n stel japanners naar buiten gegaan, ff de strip op....zoals ze deze staat noemen. Langs wat winkeltjes en op naar het strand. Daar aangekomen, wat maar 5 minuten lopen is, werden we aangesproken door een thaise dame die ons graaaaag wilde masseren op het strand. Hele verhalen gelijk en het was echt een heel lief vrouwtje. Ook wist ze ons te vertellen dat er vlak langs de kust waar wij op uit keken 2 longtailbootjes gezonken waren 2 dagen geleden, er zijn nog 2 mensen vermist en 3 zijn er uit het water gehaald, niet te geloven toch. Er bleek n tropische cycloon over zuid thailand gegaan te zijn, ook op dat zelfde moment dat wij uit phi phi vertrokken, dus t ruwe ruige zeetje was gelijk verklaard. Nu hopen dat het weer wat beter wordt want we moeten overmorgen nog met de boot naar Phuket. ppfffff, nu al schijterig voor dat avontuur. Maar als we de weersverwachting mogen geloven gaat het beter weer worden, we hebben vandaag na de middag ook geen regen meer gehad!!!!!! gelukkig. Met de aardige dame zijn we naar haar massage tentje op het strand gegaan en het bleek DE bekende massage straat te zijn die ook in de lonely planet staat aangegeven, erg leuk! Allemaal massage er drank tentjes op het strand, er bleken aardig wat gaten in het strand geslagen te zijn en de massage tentjes hadden al dagen geen klanten meer gehad vanwege het weer, erg sneu aangezien er vaak vele mondjes gevoed moeten worden...... Maar we zijn echt monsterlijk goed gemasseerd, een heerlijke olie massage met kruiden etc en tegelijkertijd werden de voetjes prima behandeld, zelfs sander moest er aan geloven en zijn voetjes zijn wonderlijk gepedicuurd, babyzacht! Na dik ander half uur nog lekker verwend door de lieve massage dames op het strand met allemaal vers fruit en verse blaadjes thee. Daarna nog over het strand gelopen richting de hoge cliffrotsen, zo mooi gezicht. Het moet nog mooier zijn MET zon maar dit is al prachtig, en zowaar kwamen we op een stuk strand met allemaal aapjes, en heel veel jonkies van denk maar een paar dagen oud, zo gaaf. En zo irri dat er een mega groot bord staat dat je ze absoluut niet moet voeren omdat ze behoorlijk agressief worden en er toch mensen zijn die ze dan gaan voeren...ZUCHT!!!! en die moesten dat bekopen met hele lieve (bloeddorstige) aapjes die gewoon hun hele tas pakten, met net nieuwe aankoopjes uit de winkels, whaahahaha, net goed! Maar een erg mooie plek en heel appart, t strand houdt er gewoon op, en vanaf t strand meeeeeeeeeeters hoge rotsen. We zullen proberen wat fotoos erop te zetten. Daarna weer rustig terug gewandeld en ons wasgoed van de kamer gehaald en bij een tentje gebracht, morgenavond is het weer schoon en droog en dat voor nog geen euro per kilo.... Erg handig en makkelijk omdat er op de kamer echt niks droogt. Ook hebben we voor morgen een leuke trip geboekt die we graag wilden maken, hot spring water, tiger cave tempel en de emerald pool. Om 08.30u worden we opgehaald en gaan we t volgende avontuur in, hopelijk hebben we knap weer en kunnen we van onze laatste dag oa nang genieten. We hebben ons vanavond ff burgerlijk laten gaan bij de grote gele M en n koffie en theetje toe bij de starbucks, zalig voor n keertje.......ook weer gewoon omdat het kan!!!!!

Tot snel en groetjes vanuit ao nang

xxx san&san

• 28 Mei 2012 - 13:12

Mam:

farida gaat werken bij de toko in de marsdiepstr

• 28 Mei 2012 - 13:42

Sandra Dijkstra:

De eerste foto is bovenop de berg bij the peak in hongkong, t lukte me niet om m in n ander mapje te zetten