op de scooter door phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu op de scooter door phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

op de scooter door phuket

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

20 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Wat n fantastische dag.......we zullen proberen n impressie te geven maar eigenlijk moeten jullie zelf naar dit fantastische land komen....
Rond de klok van 14.00 uur op de scooter geklommen om richting het uiterste puntje van phuket. Één weg die grotendeels langs alle stranden gaat en van heel steil naar beneden naar heel steil omhoog met heel veel bochten. Soort achtbaan met 70km per uur. Want de scooters rijden hier niet zo zuinig.:-) we hebben erg mooie uitzichten gezien en ik zal proberen wat fotoos mee te sturen die we onderweg ook speciaal met de tab hebben genomen. Op de pier helemaal onderin phuket lekker thuis gegeten en als toetje de sticky rice with mango. Zooooooooo lekker om van de verse kokosnoten maar te zwijgen,sander is er verslaafd aan. Ze worden met n hakmes voor je ogen open gehakt,n rietje erin en drinken maar. Ik ga voor de verse watermeloenenshake......zo één 3per dag komen we wel aan! En ook het weer zit ons tot nu toe erg mee, meer dan 30grd en blauwe lucht,we kunnen best wel wennen zo hoor. misschien dat we zo nog ff richting patong gaan om wat te shoppen of zo nog ff voor n lekkere thaise massage gaan....jaja, het lijkt zo echt net op vakantie!
Eerst nu lekkere douche......

Groetjes san en san