dag 2 ao nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu dag 2 ao nang - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van sandra dijkstra - WaarBenJij.nu

dag 2 ao nang

Door: sanensannie

Blijf op de hoogte en volg sandra

28 Mei 2012 | Thailand, Ao Nang

We zijn de laatste week vakantie ingegaan, de tijd gaat zo snel....maar we genieten echt iedere dag met volle teugen. Erg leuk om jullie reacties te lezen. Ook super dat de zomer einelijk nl heeft bereikt.

Hier was t echt noodweer geweest vandaag. T begon met n heerlijk zonnetje toen we wakker werden. En we zouden t vandaag lekker rustig aan gaan doen om t vakantie gevoel vast te houden....;-) en we wilden n scooter huren na t zeer goede ontbijt. Maar toen we terug kwamen op de kamer nadat we van t ontbijt hadden genoten ging de telefoon en onze duitse vrienden stonden beneden in de lobby....normaal blijven ze altijd slapen in guesthouses maar omdat wij in dit hotel zaten hadden ze gelijk ingechecked en hadden ons blij verrast. T zijn zulke lieve leuke mensen alleen vanaf hun komst begon t te regenen, denk zo rond de klok van twaalf, wow zeg, echt stortregen en storm. Toen de ergste bui voorbij was zijn we met zn 4en de straat op gegaan en bij de stalletjes lekker buiten onder n stum opgehangen zeil gaan eten. Echt heerlijk eten. En wat verse fruitsapjes gedronken. Daarna richting hotel en hebben we ff powernapje gedaan....t was tocht slecht weer. En om 18.00 uur zijn we met zn 4en naar krabbi town gegaan naar de nightmarket gegaan en hebben we heerlijk gegeten bij de stalletjes again.... Ennnnn, we hebben in de vis spa gezeten. Zo appart, visjes die aan je tenen knabbelen. En ook t weer was gelukkig opgeknapt want toen we wakker werden na ons powernapje was de regen gestopt. En toch is t steeds 30 graden....of t nou regent of niet. En na de fishspa nog n biertje gedronken en daarna weer terug met de taxi en na 20 min rijden waren we weer in oanang en hebben we nog ff in n cafeetje gezeten, de duitse vrienden die trouwens andre en andrea heetten, dus jullie begrijpen dat we compleet dubbel hebben gelegen toen we elkaar voorstelden....sander en sandra, en andre en andrea:-) :-) :-) hoe verzin je t. Hun gaan morgen om 8uur richting vliegveld van krabi en dan naar bangkok voor 2 dagen en dan zit hun vakantie er weer op. Dus we gaan ze morgen ochtend ff uitzwaaien. Was erg leuk zo met zn 4en. Wij gaan als t weer mee zit, want de voorspellingen zijn niet veel beter, n scooter huren en de trip naar de tiger cave tempel, hotspring en emerald pool vastleggen voor overmorgen. En dan morgen in de buurt rondrijden op eigen houtje.

Ook zijn we beide max lekgeprikt door de muggen hier....denk wel 25bulten op elk been. Gelukkig hebben ze goed spul tegen de jeuk, je voelt echt niks meer van de jeuk.

Ook hebben we van andre en andrea n apparaatje gekregen voor de tablet waarbij je je kaartje uit t fototoestel in dat dingetje doet en alle fotoos over kan zetten, zo handig, in nl en duitsland is t nog niet op de markt en hun hwbben t in bangkok gekocht. Echt super blij mee en erg lief van ze. Zo handig apparaatje.

Nu duiken we ons kingsize bed in, denk 2 bij 2 meter, we waren elkaar gewoon kwijt vannacht.... En de bedden slapen echt super! :-)

Trusten van de vakantie gangers....

@mams, we zullen zeker moeten wennen als we thuiskomen, zelf koken, etc en t klimmen zijn we hier wel gewend. Alles is hier bergen. Hele steile karsten heten die rotsen.

@sjak, gelukkig hebben jullie heerlijk weer en gaat de tijd snel en komt kees weer lekker thuis, dan is t aftellen tot de sleutel overdracht;-) en dat van die massage ga ik onthouden sjak,haha;-)

@san en jeroen, geniet lekker van t heerlijke weer, jullie hebben er lang op moeten wachten, hoop dat jullie n leuke verjaardag hebben gehad;-)

Xxx san en san

• 28 Mei 2012 - 09:09

Mam:

het gaat goed met de zwarteklaagmuur geef hem vaak 2 pl
    de vissen zwemmen nog
    maar we hebben geen hulp meer erg jammer

• 28 Mei 2012 - 09:29

Paenma:

Neem aan, dat jullie gelijk nog even de duitse naamvallen en vervoegingen hebben doorgenomen.
    Verder is het zo te lezen een geweldige reis.
    hebben nog een mail gestuurd via sas.
    Groetjes vanuit ao nang egmond phi phi.

• 28 Mei 2012 - 12:09

Sandra Dijkstra:

Hey mam, dus levi mist ons niet???? alleen maar goed dat ie 2 pilletjes krijgt toch?! Hoezo is de hulp gestopt??? xxx